Home FAQ verhuur

FAQ verhuur

Momenteel zijn onze IT'ers en logistiekers nog alles op alles aan het zetten om de vernieuwde verhuur website volledig in te vullen en artikelen toe te voegen! Hierdoor staat nog niet alles online, ben je op zoek naar iets specifiek dat nog niet terug te vinden is op onze website, stuur gerust een mailtje naar Waut@freetime.be.

Ik ben nog geen klant, kan ik ook materiaal huren?

Ja, natuurlijk! Je kan via deze link zeer snel zelf een account aanmaken en je bestelling direct plaatsen!

Ook als bedrijf kan je bij ons materiaal huren, je maakt zoals hierboven beschreven een persoonlijk account aan en bij het afrekenen van je bestelling kan je de bedrijfsgegevens naar keuze invullen.

Wanneer is mijn bestelling bevestigd?

Wanneer je bestelling hebt betaald is je bestelling bevestigd!

Ik wil mijn bestelling graag laten leveren?

Leveringen vinden plaats tijdens de werkweek tijdens de kantooruren (ma - vrijdag tussen 9u00 - 17u00).

Dit is zeker mogelijk, onze opstart kost voor transporten bedraagt €75,- incl. btw. Wilt u graag weten hoeveel het transport bedraagt voor uw adres, dan kan u steeds een mailtje sturen naar Waut@freetime.be.

Ik wil een reeds geplaatste bestelling annuleren?

Je kan dit doen door een mailtje te sturen naar Waut@freetime.be, het is zeer belangrijk dat je vermeld over welke bestelling dit gaat (factuurnummer).

Boek nu een springkasteel voor jouw feest!

Om uw surfervaring te verbeteren maakt Free-Time gebruik van cookies. Meer informatie   OK